Monday, May 3, 2010

update ringkas: contest belog TANDAS LELAKI

sempena dengan besday gua khamis ni (sila set dalam hp masing2) hehe
iaitu pada tanggal 6 mei 2010
maka gua akan wat satu contest simple
xd la contest sangat *cuma task yg simple dan mudah saja*
hadiah dia gua xsurvey lagi
tapi maybe yg simple sahaja sbb gua bukan kaya *harap faham*
haha lagi pun sem ni gua kena guna duit mak bapak gua je
no ptptn *katakan tak nak kepada ptptn*
haha motif memberontak?
tapi gua nak survey dulu
ada x orang nak joint contest ni ha?
*sambil buka penutup mangkuk jamban dan tengok ada tahi x*


cau~








4 comments:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

ada ke tak ni?

hadiah jadi skandal?

=p

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

coming soon,scandal?haha boleh dipertimbangkan tu haha

Leena said...

hah~~

Anonymous said...

hadiah ape???
same taraf ngn anugerah bntg popular x???