Wednesday, May 19, 2010

T.A.K.D.I.R ini bukan aku yang P.I.L.I.H

Ini bukan entry emo,tapi cuma sedikit penat

malam tadi menghadiri dua meeting cukup membuatkan aku @_@
owh ye mulai sekarang,aku akan guna "aku" sahaja
tidak lagi "gua" dan sebagainya
malas mahu berdebat dengan mereka yang mempertikaikannya
aku memang aku
so what?

midterm khamis ni
satu haram aku xbaca lagi
haish macam mana ni
dah la repeat
masih x sedar diri

kenapa kau kaya?banyak duit
semua ada
aku?

ini tidak adil !!!!

maaf aku mahu tidur
aku tak mahu salahkan takdir
ini bukan aku yang pilih

sekian

10 comments:

Berd said...

takpe. kita miskin pon takpe.
janji kita kaya dengan budi bahasa. nanti pakai seksi-seksi weh. frodo dah tak sabar dah tu.

TUKANG KATA said...

semua org kaye bro n semua org juga miskin..

ade org mungkin kaye harta,tp miskin budi..

ade orang kaye anak,tp papa tak berharta..

Allah maha adil kan?
:)

hans said...

salam
jgn banding dengan orang kaya
tak apa
syukur dengan apa yang kita ada
sebab itu takdir terbaik untuk kita
percayalah

wong ah ian said...

betul cakap berd..walopon ko miskin harta tapi ilmu pornografi penuh di dada tu..aku tau..

hidup memang tak adil kalau dari pandangan manusia tapi jgn sekali2 pertikai Qada' dan Qadar..

Jantan Keparat said...

WOIT!!!!
dah sedar x tdy lagieyh..
stdy lew weh......!!!
jgn malas2!!!

Adeqq said...

Sabar k.
Aku pon alami masalah yang sama.
Tapi, ini blog ko, ko luahkan je.

Cuma, jangan pernah rasa ko benci dengan hidup. Sebab satu-satu nikmat ko nanti akan ditarik.

Chill k babe~ ^____^

Farid Fernandez said...

aku tak cakap banyak

hanya satu

AKU SETUJU DENGAN CAKAP IAN!

cikgadis konfiuss said...

ko ok ka ni?

lumut said...

pehal emo ni bang?
ko ok x?

Mohd Shahrul Hafizi said...

jom kita mengayakan diri.