Sunday, May 23, 2010

Setelah kami dewasa : sambungan entry Wong Ah Ian (hampir nama sebenar)

sahabat memang perlu dalam hidup
tapi maaf gua susah mahu iktiraf seseorang itu sahabat gua
hanya kawan yang mampu gua namakan mereka
sahabat bagi gua susah dicari
sampai sekarang gua cuma ada sorang sahabat
itupun sudah terputus jejak

kawan bagi gua sampah
ye sampah
kalau boleh guna gua kitar semula
kalau tak, gua lupuskan saja

marah?peduli apa gua
gua cakap pe yg gua rasa

tapi gua memang "sayang" betul dengan member2 alam maya gua neh
walau kami sejenis,cinta kami tak pernah padam
dan untuk entry khas ian di sini----->aku gay<----klik lah dia ngaku dia gay
ini gua mahu tunjukkan gambar kami sewaktu dewasa
gambar diambil tahu lepas
waktu hari raya ke-4 dekat rumah Alvin
thx Alvin kueh tart lu memang sedap
macam pantart ian pon ada gua rasa

semoga hubungan kita terus maju
demi kesejahteraan negara
dan demi mengurangkan bilangan bayi yang dibuang


kacak tak mereka?cis aku hanya tukang amik gambar ketika ini


dari belakang(kiri):berd,ian,siggpluss
dari depan(kiri): fhad,frodo,alvin

btw thx semua yg bagi gua semangat
insyaallah doakan kami berdua ok
dalam membawa haluan masing-masing

peace

cau

19 comments:

alvin takda rumah harga 8juta.... said...

ni semua angkara WONG AH IAN!!!!!!!!!!!!
dia start dedah..
abis semua rahsia terbongkar!!!



tak guna takamine!!

lu selamatkan diri sendiri dgn membahan gua pada situasi yg bongok ni!!

alvin takda rumah harga 8juta.... said...
This comment has been removed by the author.
Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

haha ala syg watpe lu nak malu?ini hidup kita,kita yg tentukan

bila nak amik pic lg neh?

Berd said...

lu lagi celaka. selamatkan diri sorang-sorang. setan punya jamban.

ian kena bertanggungjawab.

wa perhati muka paling gay dalam gambar tu jatuh kat frodo.

ni tak tipu.

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

haha itu gua setuju,muka frodo gampang sangap kan,tapi body dia taf kot

Epul Azimi said...

PERGHH,MENGGODA KEJAP AKU....HEHEHE

reen_sofee said...

pergh!
tak leh blah gamba
hahahah

.zulaikhabukanpenggoda. said...

abes meroyan dah ni.

Jantan Keparat said...

hakhak!
rahsia terdedah!

wong ah ian said...

whahaha babis..mintak maaf kawan2 seangkatan sekalian..bukan tujuan aku untuk mendedahkn rahsia korg..aku cuma ingin berkongsi dengan dunia betapa dalamnya cinta korang sesama sendiri hahaha...

Qashilla said...

kurang maksiat korang ni...

cikgadis konfiuss said...

hahaha makin gay la pic ni!
wakaka

Farid Fernandez said...

fuh!

sek bek aku takder!

syahira ariff said...

kurusnya alvin jaman muda2
ekekekkekeke

abc+milo said...

terasa berdosa masuk sini huhuu...maaf aku terkelik salah masuk tandas

ngaangaaaaaangaaa


>__*

siggplus said...

celaka betul lu tanbi (singkatan setan+babi)

Miss ... said...

wakaka sakit perut gelak ekekeke

eiffel said...

jamban apakah ini?????


my blog

✿nenek moden✿ said...

aku baru je baca cite nii..hehe..sawan aku ngn rumet aku..lg sawan tgk entri berd yg lepas..