Friday, May 14, 2010

NUFFNANG GAY


gua tak faham dan bengang kenapa dengan semua orang neh?

xsuka cakap xyah nak bermuka-muka

depan tulis lain belakang tulis lain

jadah semua neh?

pagi-pagi gua check nuffnang gua

gua usha pe keywords lu guna cari belog gua

aleh2 lu memang talam nafsu buas

arghhh malas gua nak bebel,klik INI

dah cau,zahra ngan gua nak g solat jumaat

wa duk tingakt bawah<----utk jemaah lelaki

zahra duk tingkat atas<----utk jemaah perempuan

gua harap khutbah hari ini bukan dalam bahasa arab sepenuhnya,kalau tak gua tdo lagi la nampaknya

sekian

11 comments:

reen_sofee said...

asal kau neh bro??
emosi telebey neh??

aly said...

macam tu pulak?hihi

LORD ZARA 札拉 said...

zahra mana wei?

dan kenapa keyword lu semua gay?!

damn!

camne cinta kita ni?

gua bisex la camni~

wong ah ian said...

gua malas nak cakap banyakla kan..nampak sangat lu GAYhayhayhay..

betulkan frodo?..haha

Farid Fernandez said...

hai gay....



u gay area mana???


ada partner dah??




haktui

KERAK NASI said...

ko bkn mmg GAY ke??
hehehehe..

.zulaikhabukanpenggoda. said...

emo kah?

hihi.

Jantan Keparat said...

lu gay kah???
top or bottom???
hakhak!!!!!!!

alvin takda rumah harga 8juta.... said...

hahahahhahaha...
gua dapat suspect lu pada awal lagi..
lu mmg pengerusi majlis gay kampung pandan kan??

Berd said...

hye gay.

port gay lu kat mana?

masjid mana lu pergi khutbah bahasa arab?

tangan said...

apekes?haha