Monday, April 5, 2010

mencari jodoh abg/ahkak cleaner yang ke 100

tadi gua check follower gua,dah hampir mencecah 100 org
gua xsangka walaupun gua tau ramai yang dah lama mencecah 100 org lebih
tapi gua tetap berterima kasih kepada yang memollow gua
dan gua juga mintak maap dekat mereka yang mengamalkan
"lu follow gua,gua follow lu"
maap ye,gua bukan mahu menghina sesiapa disini
tapi gua mmg xfollow orang
bukan gua kerek atau apa saja
tapi gua ni selective sikit
maksudnya gua ni cerewet shial
serius gua xtipu
gua lagi cerewet dari makcik2 dan awek2
haha
setakat ni berapa je blog yg gua follow
itu pun sebab memollow tu syarat wajib contest
but then satu belog ni la gua suka follow
belog cik bulan
belog beliau besh
so kepada yang gigih follow gua
tapi kecewa sbb gua xfollow korang
gua mintak ampun lagi
tapi jgn risau gua baca entry korang
cuma kekadang bila bz gua just baca tp xcomment
tau2 je la kan kadang2 nak komen lagi lama dari nak baca
dulu gua ingat lagi masa gua mula2 menulis
gua tulis gua baca gua gelak sorang2
tapi sekarang ni entry gua siap leh jadi bahan mengumpat org lagi
cis hina betol
hahaha
apa-apa je la labu
eh btw esok gua bz nak pindah barang sbb nak cuti
gua exam last rabu pagi ni
and then petang tu juga gua berambus balik
lemah betul gua nak study bila tengok tingkap je
orang duk sibuk bawak beg pulang ke kampung masing2
gua juga yang lambat
inilah akibatnya dari ******
apakah itu?
haha rahsia
ok2 selamat malam

*btw congrat dekat bekas awek gua,datuk siti sbb menang lagi
*dia mmg popular tanpa perlu over2 semua tu
*Cayalah ct,love u 4eva
*haha gila lah gua romantik shial~

5 comments:

Misshy Innz said...

hebat lu bro.
pagi tadi msk, layout laen, mlm da bersalin baju lagi..

senior mmg salu balik lmbt.
berkorban tuk junior mcm i.
haha !



GUD LUCK !

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

haha kan,siap lu dak junior tahun depan lu rasakan balik lambat pulak kan haha

Fieka said...

hahaa..x leh blah.bekas awek konon.....haha

yusuf mujahidin ™ said...

ngahaha..kerek giler...bajet hot la tu

kehkehkeh..


oh..ct..

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

kash-haha sila percaya

yusuf-haha howt la kan,gua bukan kerek gua cakap benar,maafkan gua haha

oh ct juga

haha