Tuesday, April 6, 2010

bye gua cau dulu !!!

exam exam exam !!!
esok last paper gua iaitu

FLUID MECHANICS

doakan gua lepas *arghh gua benci perasaan ini*
lepas exam esok juga gua akn cau balik penang
tiket gua pukul 15:03
dekat kl central
gua naik ketapi express rakyat lagi
RM33 ok !!!
*terpaksa sebab parent gua xbg gua naik bus*

balik esok,gua mahu gunting rambut
ah sedey shial rambut gua
bukan sebab pak gaurd tu ye*entry semalam*
tp sbb balik ni gua keje
gua jadi EXAM ASSISTANT dekat OUM
boleh lah wat tampung duit utk shotsem
sebab shotsem ni gua keje ngan MAS
*MAS=Mak Ayah Support sdn bhd*

cuti gua sekejap je
dah tu gua keje lagi
confirm gua xdapat update belog
so gua mtk maap awal2 kalau gua xsinggah blog korang
insyaallah t hujung april gua aktif balik
ker ada yg nak support gua berukband free?
gua sanggup asal xd cas tersembunyi
papehal sila text gua di 013-6*8*1*5
ok?gua gerenti reply

fb pun gua subscribe guna sms celcom je
*gila addcit dgn fb ni*
pesal belog xd gtu?
ph blogspot cpat buat belog mobile plz

nota jamban: gua masih x habis study
lagu TIME TO LOVE by T-ARA ft SUPERNOVA ni masyuk shial
akak opiz hostel cakap muka gua mcm pengacara astro sape ntah,gua bengang
haha muka gua bukan salinan photostat la shial

ok cau
selamat selamat selamat
*xd ucapan selepas selamat*

"mak along balik ni!!!" sambil praktis depan cermin toilet

4 comments:

Mat Sentap said...

gua slalu npk lu.1st time gua npk lu, gua ase gua cam penah tgk je muke lu tau,tp gua x ingat kt mne..

smpi arini gua asyik pk, muke lu nie cam sape ek??
lu nie senior gua ke, ape ke mse kt sek dlu..

nyway,gua x stalker lu ea der.haha.
kebetulan asyik selisih ng lu kt econs..=_)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

lu tukar layout lagi!
gila ah lu mat!
hahaha~

kena gunting rambut?
kih3~
rambut panjang tak bleh lama2 dalam toilet bro~~

- said...

last paper sudah?
huhuhu..
org masih ribut ngan asgmnt
hukhukhuk

kimsalam ngan Cik Pipi!
(n__n)

Unknown said...

study ahhh!!!!!!!