Friday, February 19, 2010

lelaki itu perempuan dan perempuan itu lelaki

selepas solat subuh ketika matahari hampir mencacak,gua mula meghampiri laptop gua mencari sesuatu bernama keyboard mahu meluahkan idea.mahu dengar?silakan

lelaki itu perempuan dan perempuan itu lelaki

gua mahu katakan,lelaki itu pun suka mengumpat malahan lagi dasyat
gua mahu katakan,perempuan itu juga ego malahan lagi menakutkan

sambil termenung melihat makcik cleaner menyental tandas,gua meneruskan menaip ayat seterusnya ini

siapa kata lelaki tak pakai makeup?
dan siapa kata perempuan x xpakai make up?
semua sama sahaja
perilaku gila bernama peraturan alam
manusia sempit cuba jadikan ikutan

gua rasa gila ketika pagi ini
adakah ini akibatnya anemia khayalan pesimis?
kekurangan darah perasaan logik agaknya

gua mahu berambus
mahu makan pil halusinasi
hilang dari dunia

8 comments:

~0~ said...

hish...memacam

emy said...

aku pun pki makeup gak doh...

Diba Chan said...

ahaha.. saje nk berak kt sini..
hahaha

Wawan Saini said...

wakaka..
siot je ko kan..
bahasa sempoi je.
senang nk fhm
ak suka.
eyh
ko pakai make up ke?
wakak:)

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

o-haha biasa lah otak tngah gila

emy-haha kan ko pun suka make up ni kan haha

diba-haha sila2 tp cover sikit ye

wawan-haha celah mana ak nk make up haha

hans said...

kantoila ko pakai make-up
hahaha
aku rasa ko dah kritikal dah tahap gila ko nih
haha

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

hans-ya gua pakai makeup loreal shial~ wakaka

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

hans-ya gua pakai makeup loreal shial~ wakaka