Monday, February 22, 2010

L U C A H

hari ni gua berjaya akhirnya letak lagu dlm page gua setelah lama mencuba(hampir setahun juga la).ini semua gara-gara line yang agak lembab sebelum ni yang menyusahkan untuk gua buka mixpod.tapi hari ni gua dah berjaya*sambil tepuk tangan dan makan aiskrim*

lagu apa?jiwang?haha suka hati gua la.lagu ni tajuk dia memories.lagu ni diambil dari drama korea bertajuk witch yoo hee.gua suka shial awek dlm cita ni.rambut dia perggh smart shial.haha.gua pun mau try wat mcm tu la.boley?*sambil membelek rambut di hadapan cermin*lagu ni besh bg gua sbb cool and sadis haha tettttttt jiwang haha.

gua mahu katakan,kadang2 manusia juga mahu lakukan kesilapan.ya mahu sebab kesilapan guru terbaik dalam mengajar erti kebenaran.

gua cau dulu mahu layang lagi lagu korea......

3 comments:

aiskrim vanila said...

tahniah....
huhuhu......
tp awek tu mmg cun!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

sambil berak sambil dengar lagu..

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

didy-welcome,kan cun kan haha

zara-haha pon boley tp u bley fokus x berak tu haha