Monday, February 22, 2010

gua seorang ahli biology kaji manusia

gua baru habis solat,so agak dan masih suci ni*gelak jahat*.sambil memutarkan lagu korea lagi,kali ni tajuk dia destiny,gua mula mencurahkan idea dan persoalan gua dalam blog gua ini.esok selasa dan lusa rabu.rabu~ ye rabu hari gua kena berperang,tapi bukan dengan senjata nuklear ataupun silat mahupun tai chi tapi kekuatan tangan utk online.rabu ni gua ada pre-reg utk sem 1 2010/2011.ala senang cerita daftar subjek utk sem hadapan.

so gua pun buka la website IIUM utk tngok subject pe yg gua kena amik,mari sama2 kita belajar.*maaf entry kali ni gua xleh merapu*air sembahyang masih sebati.haha

"perhatian kepada para penumpang pesawat MH707 ke langkawi sila berada di pintu perlepasan sekarang"*xd kaitan.abaikan*

ini subject gua:

sem 3 2009/2010:

MTH 2212 computational methods and statistics
UNGS 2050 Ethics and Fiqh for Everyday Life

sem 1 2010/2011

BTE 3620 Enviromental Engineering 3
BTE 3210 Transport Phenomena 3
BTE 3221 Bionstrumentation and Safety 3
BTE 3420 Genetic Engineering 2
BTE 3422 Biotechnology Engineering Lab III 2
MEC 2601 Thermodynamics
3
CCPS 3020
Photography skills 1
.5
BTE 3191 Seminar I .5

dan juga TQB 2000M Tilawah Al-Quran II

sangat berat gua rasa untuk berkasih sayang dengan subjek2 ini.mereka sangat memilih bak kata senior gua.huh paranoid sungguh.sebut pasal kelas tilawah,gua nak tergelak2 sampai pecah perut boleh?subjek ni tiap2 sem pun add tapi bila buka sem ja gua drop.haha sebab gua malas mahu panjat tingkat 4 masjid kat uni gua,tinggi dowh,huhu tapi bila x amik subjek ni ase malas mahu mengaji,huh nyesal gua.*sambil mengelap air mata kesal*
tapi sem ni xley belah gua add subjek tilawah tapi x g kelas terus drop haha.

haha so gua harap sangat sem depan gua dapat habiskan tilawah gua.insyaallah.tapi gua xsabar nak belajar genetics engineering sebab dr raha kata gua boley plan anak gua,haha.sapa mahu anak yang best dan mahu gua plan,sila berak kat sini,t gua inform macam mana caranya haha....

gua nak amik buku jap,cau



6 comments:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

hahaha~

wudhu' ke bekas mandi wajib ni?

hahaha~

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

haha kantoi disiti,bagaimana tahu?mengendap gua kah?

Bulan Dilangit Osaka Biru said...

ape yang kau belajar ni..
susah gila subjeck nye
bagus... lepas solat kalau study memang meudah masuk...

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

moon-haha ak pun xtau haha,betul2 tp ak xstudy pun haha

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

eceh~

kan tandas lu ada CCTV live streaming~

mesti la gua jengah~

hahaha~

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

haha pintar la lu,bagus2 ni yg gua bangga ni haha