Wednesday, February 24, 2010

gua dan gambar

hari yang sungguh memenatkan
lab,interview,kuiz,kelas dan pre-reg
semua pun macam virus cancer,merebak ghairah dalam tubuh gua
sampai gua terkandas penat sebelah kedai mustika ratu tadi
gua harapkan awek cun la yg muncul memberi senyuman
tapi mak awek cun*yg x cun* pulak muncul
menyusun rapat giginya melemparkan senyuman pada gua
arghhh gua mau pengsan....

pagi yang indah gua jalan penuh gundah
membawa bersama jubah putih gua
melangkah bergaya ke sarang bernama laboratory itu
sesudah sampai,semuanya gelap cuma beberapa orang masih menunggu
kemudian datang lembaga hitam itu*lab demonstrator* memberitahu exp mggu ini cancel
arghh mahu lompat ada mahu kata "oii bangang cakap la awal2" pun ada
tapi gua pasrah sebab gua dah ngantok
katanya lab cancel sbb xdapat darah lg dari klinik utk guna wat exp
maka gua ada idea
gua mahu bunuh kucing dan amik darah beliau
boleh?
lembaga hitam itu kurang setuju sama gua
katanya kejam
tapi gua jawab
"it's ok bro,after we finish take the blood from the cat,then we apologise to god"
semua mata terbeliak dan kelas tamat~
*gua masih memburu kucing yang berdarah B+


No comments: