Monday, November 23, 2009

....LOVE....LIFE....LIVE....

video

hye semua

aku tinggalkan kamu salah satu ost saasy girl

dengar lah~

aku suka lagu ni

best~

x jiwang tapi relevan

ok

bye~

12 comments:

aYuNi said...

ayu tgk muke hero die yg ensem je..haha~

* pelik sgt2.. sbb ramai sgt suke tgk cite cam ni.. tp kenapa tidak ayu?? hahahaha...

Prof Ir Dr. Takamine Kyomaro said...

haha ayu ni...xpe give urself a try,dulu wady pun camtu xminat tp bila sekali tengok terus ketagih hehe

misz benida said...

wei..pe kta ko tgok cte HEVENTLY FOREST..cter jepon..aku jth cnta ngan cter tu wei..

jejaka anggun said...

cube huraikan dlm 100 patah perkataan x jiwang tapi relevan tuh apa maksudnyer.

jejaka anggun said...

cube huraikan dlm 100 patah perkataan x jiwang tapi relevan tuh apa maksudnyer.

Prof Ir Dr. Takamine Kyomaro said...

benida-ye ke?bg aku satu nk try hehe

jejaka-haha kantoi sudah,aku pun xtau nape hehe...serender2x

misz benida said...

ko download la sdrik.
hehe

Prof Ir Dr. Takamine Kyomaro said...

benida-ceh kdkut haha

~0~ said...

aku da lama xlayan cite gini...aku layan masked rider je...ekekekek

Prof Ir Dr. Takamine Kyomaro said...

haha masked rider?aku juga hehe

pisey said...

ni la balak aku kalau ko nak tahu.banyak cerita dia berlakon.tapi aku start kenal dan dia jatuh cinta kat aku lepas dia berlakon cerita ni la.

tapi aku sedih ni.
sebab dia ex.

lagu ni amatla buat aku tertusuk2!

Prof Ir Dr. Takamine Kyomaro said...

haha lorr ye ke wei?huhu sian ko,sabar tau....balak bukan sekuntum....aku nak ngaku gak ni la awek ak yg sebenarnya...huhu