Monday, July 5, 2010

buat kawan-kawan yang kita suka

ramalan kaji cuaca kata aku kan jatuh cinta
tapi tak pula beritahu dengan siapa
lalu hari ini ku berlari mencari-cari
si dia yang bakal miliki hati ini
mungkin dia ada di situ
tersenyum padaku
namun malu-malu
hujan bunga di Kuala Lumpur


hari ni cik lolipop gua register di uni gua
punya la gua hati-hati xnak terserempak
sebab malu kot,xnah jumpa lagi
alih-alih terjumpa lak tadi
siap dia lambai-lambai tangan dekat gua depan bapak dia
gua terkesima,tak terkata
gua lambai balik dan gua belah haha
maaf lah gua nerbes tetiba haha
then dia call gua cakap cam tak dia tadi
mesti r cam tapi tu r sorry la tetiba sawan nebes gua datang
terus kaku


penat sudah gua menjaga hati orang
sudah tiba masanya jaga diri sendiri

6 comments:

Misshy Innz said...

lol.
ko commitee ke ?


bgs3.
mesti kes takut tak dpt dok ostel thn dpn kan ?
hehe xD
minggu depan gua pulang stlh 3 bulan cuti.
haih =.='

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

eh gua bkn cmtee la

gua main utk show taaruf la

haha xd maknanya gua nak takut duduk luar

itu yg gua mahu haha

Anonymous said...

wah..
dilamun cinta??
bagus2!

MOFASAD said...

gedik la kau

5069 said...

haiceh x sgke pulak ko ni pun tau malu..

lolipop ape?..daging?

Reen said...

pergh dilamnu cinta?
hahaha
weh jage hati diri sendri dlu!
baru jage hati org k!