Sunday, June 13, 2010

Team Bola menentukan warna-warni penonton

sekarang neh semua orang pun sibuk nak claim kata demam
doktor,nurse semua dah pening
hari-hari ada je orang kata demam
walhal suhu masih normal neh
terpaksalah doktor sepak terajang makhluk semua neh
buang masa !!! katanya
ye la bila tanya je
awak demam ape?
jawapan semua standard--->Demam Bola
rasa nak lempang tak?

ok2 back to the story mory
minggu neh bola dah start
at the same time gua punya exam week pun start
haish~
terpaksa gua guna kan skill gua
untuk membahagikan masa secara berpatutan
supaya exam tetap cemerlang dan gemilang

biasanya gua hanya menonton bola di kafe sahaja
al maklum la kalau lepak mamak
konfem gua tak study bai
(contoh ayat pelajar contoh)

so ari tu masa opening world cup
afrika lawan
sampai2 je dekat kafe,gua dah cuak
sebab semua gelap gulita
macam dah dekat afrika dah
cuak beb tengok mata je putih
haha

semalam korea pulak lawan
macam biasa gua ke kafe lagi
hari ni semua stok jambu kot
maklum la korea kot
semua dahi licin dan muka nak jambu je
haha (contoh ayat gay macam sigg)

haish macam-macam
kalau agak-agak Malaysia yg main
macam apa pulak ek muka penyokong2 neh?
haha jawapannya macam TAK PERCAYA !!!!
ye r world cup kot haha keji~

dah2 wa nak sambong tdo nenonenonenoneno
pape pun korea mmg best semalam
tak sia2 wa hafal semua lagu artis-artis korea haha

chill~


6 comments:

reen_sofee said...

hahaha
dan dan laa ko hafal lagu korea kan?
hahaha

Ann said...

cina pun layan kt kedai mamak...ssh nk tgk cina kt kedai mamak..ramai lak tu...

alvin takda rumah harga 8juta.... said...

kebetulan..gua ngah tgk cerita korea ni..

tangan said...

itu je sebab nye ko sokong korea sebenarnya.dah hafal lagu korea.hahha.dan of kos ko minat cerita cerita korea macam gadis gadis kat Malaysia ni kan

nasikputeh said...

hoho.. ingt brutal abes da.. aleh2 nyanyi lagu korea plak dah...
hancussss~


wa pun demam gak..
demam rindu..awww~

semut merah said...

ahhh takamine lagik nak spedo
lu layan korea sampai mimpi basah
cessss ...


>>___<<