Tuesday, May 4, 2010

Imaginasi

dua bonjol bergetar bikin hati gersang
adakala nafsu menjolok2
mahu dipenuhi
tapi apakah hukum akan menghalalkan nya?
arghhh nanti taubat aku susuli la
dasyat penangan nafsu durjana hai setan !!!

dosa itu namanya
isi nya siapa tahu?
kau?aku?dia?
sapa yang tak ada dosa?
bezanya cuma banyak atau sikit
kalu banyak barangkali kaya
boleh dipajak agaknya

mari tambah dosa
eh apa durjana ayat kau
dah kalau pahala aku cari
bukan di puji aku ini
malah di keji
katanya aku sampah ~
mandi sekali pun tetap busuk !!

oii manusia setan
bukan kau tuhan aku
bukan kau yang menghumban aku dalam neraka
aku tahu DIA tuhan
dan kau HAMBA
tapi beza kita

jalan aku berkiblatkan tuhan cuma sesekali aku jadikan nafsu kiblat sementara

ini bukan sesat tapi ini alpa lalai
yang aku namakan IMAGINASI

11 comments:

LORD ZARA 札拉 said...

dan bila imaginasi mula meliar, belon yang tidak mengembang tetapi memanjang menjadi lawak di antara 3 manusia~

hahaha~

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

haha itu pun satu imaginasi liar tidak terlalu berdosa haha,mana belon gua ni?malam ni nak pakai apa?haha

shazika said...

tak faham..huhuhu

Berd said...

aku mahu meraba-raba bonjol itu. aku sudah tak tahan. mana mahu dapat?

Frodo Baggins said...

gi lorong haji taib nun berd ...
macam2 bonjol lu leh layan!


>>___<<


oiit manager, hotak ku yg suci murni seputih gebuz maria ozawa itu melayang2 ...

woohaaaa!


(Bertafakur dikesyahduan ...)

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

shazika-lu xfaham ke beb? sila guna google translate,mintak tolong encik google,wokey?haha

berd-lu nak bonjol tu?budak bilik gua ada,tapi bonjol dia di belakang bukan depan,mau?haha

frodo-haha terbaik r lu,bertafakur sambil otak melayang membayangkan bonjolan di bahagian belakang si berd huahuahua

Berd said...

kahkahkah. cilakak kau manager!.

weh frodo. aku tiru kau. aku pon dah folo belog ni. aku ingat nak ajak kau buat dajal kat sini. apa pendapat kau?

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

haha silakan berd,lu nak gua bagi lu dayang bonjol belakang tak?mane tau lu nak wat cuci mata ke sambil wat keje lu mendajalkan belog gua ini haha,cepat2 dayang gua ngah gersang tu haha

Frodo Baggins said...

hahhahahahha ...
tunggu pas abis wa berbuka puasa.
wakakkakaa ...

yer berd mmg montok n bulat!
dayang lu cnfirm merembes skank ni.
hahahhaha


wooohaaaa

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

frodo-haha dayang gua dah merembes sampai koma dah ha,baru je masuk icu td,mampos gua nak cari duit nak bayar bil neh,berd lu punya pasal r ni,pesal body lu mengiurkan sangat neh?haha

Mohd Shahrul Hafizi said...

bengong mu ni! hahaha