Sunday, January 10, 2010

owh awak GAY rupanya.....


semalam tidur AWAL tapi hari ni bangun LAMBAT bangun ja terus MAKAN GIGI aku x gosok sebab nanti membazir COLGATE aku ja ROTI itu makanan ruji ku sambil FB dan BLOGING aku kunyah roti sedap sehingga TERANGKAT lidah ku selepas itu aku MANDI tak lupa juga solat LIMA waktu aisey man~ NGANTOK lagi maka aku pun TIDUR lagi tepat jam lima IMAN call "wei sila ikut aku dan adam keluar sekarang URGENT !!!" terus telefon DIMATIKAN aku tercengang sekejap APA harus aku lakukan? kemudian handphone ku berbunyi lagi IMAN calling~ "wei aku kat bawah bilik ko ni" PITAM aku mana mandi lagi dah la ngah tidur baju pun xtukar lagi arggghhhhh........ lantak la,terus aku bersiap apa yang ada aku SAMBAR JANJI aku x BOGEL cool sudah within 5 minutes tadaaa~ here i come dengan muka dah macam ZOMBIE aku naik kereta IMAN then g amik ADAM THEN terus ke MID VALLEY makhluk berdua ni SANGAP nak g CHOC. FAIR & AUTO. FAIR tapi bila dah sampai sana masing2 KECEWA SEBAB fair dah macam gerai tepi jalan OK!!!! TAK berfaedah langsung hahahahahahahahahahahaha gelak kan mereka kemudian bertolak ke MURNI yehaaa~ dapat MAKAN lagi thx korang hari ni memang best walau sekejap but then RITE now cik pipi sedang MERAJUK dengan saya sebab nya saya x kuar dengan dia TODAY sorry la CIK PIPI saya pun xsangka semua ni but nway I LOVE YOU only YOU my IMMORTAL love indeed MY endless LOVE btw thx for buah tangan tu saya mintak maaf lagi sekali~

8 comments:

hans said...

hahaaha
gigi ko berus ker tak sebenarnya nih?

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

x la jawab nya haha

chokio_nia said...

wah..suwig nye same cik pipi..hahaha...aku pon bese dah mkn tak gosok gigi ne..lagi bes tayah sapu butter kat roti kan..haaa

cikmemy said...

mkn tak gosok gigi awet muda..tapi g mid x gosok gigi memg geli.haha

saiful mohamed said...

sedap kan makan mix ngan taik gg..nyum3..haha

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

nia-haha tau xpe sbb dah ada butter sendirian berhad kakaka

cik memy-haha awet muda ka?ni yg ak nak amalkan ni

saypool-haha agakla

Adam bin Ahmad said...

dis-gusting.

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

ko la kan disgustin tu kan,aku tahu walau ko dh delete comment ko kan huhu