Friday, January 15, 2010

kami ditangkap BASAH,kami MALU #_#

dia kata nak jumpa
aku kata ok ja as long u suka i
and she said ofcoz i syg u
but aku kata kalau syg je mana cukup,kena buktikan
dia kata ----> "habis u nak pe"
can i say a word call PRACTICAL ????
hehe @_#
terus dia tampar aku
pening pening kepala ku berpusing2 sebentar
hahahahaha *kuatnya huhu*
i just left her behind and walk straight
no regret i guess~
and she said loudly to me--->"damn u bitch!!!!"
woiii aku bukan BITCH la aku kasanova je ^_^

*iswadi idris sila hentikan merepek*
*pitam*
*terus mandi wajib*

ok2 cerita bersambung

hari ni aku jumpa seseorang
nama dia KELEMAHAN
korang pernah jumpa dia tak?
ala korang selalu nampak dia lepak ngan kawan2 korang je kan?
tapi pernah x nampak dia lepak ngan korang?
dia ada sebenarnya ngan kita
tapi kita selalu sisihkan dia
kesian dowh~ xbaik mcm tu
KELEMAHAN tu baik orangnya
jujur dan sempurna
kalau xde dia mana ada KELEBIHAN
kan?kan?

errrr.....siaran tergendala

*mak aku call,cau lu*

6 comments:

deusXmachina® said...

patutnya lepas die tampar ko
ko trus wat praktikal kat die
erk888

cikmemy said...

woaahh..mencabar tol post2 dia skrg.hhehe..

~0~ said...

ko xbelasah dia ke??

Prof Ir Dr. Takamine Kiyomaro said...

deus-haha ko nk mampos,kang jd kes rogol lak haha

cik memy-hahaha mencabar?

o-haha dia pompuan kot,dayus r kalu ak pukul haha

hanilopiplopz said...

haih.. lelaki2~~~

kem salam mak kau.

hahah

Prof Ir Dr. Takamine Kiyomaro said...

hani-haha nape dengan lelaki?ok2 mak ak mesti epi ni bakal menantu kim salam haha