Friday, January 15, 2010

kami ditangkap BASAH,kami MALU #_#

dia kata nak jumpa
aku kata ok ja as long u suka i
and she said ofcoz i syg u
but aku kata kalau syg je mana cukup,kena buktikan
dia kata ----> "habis u nak pe"
can i say a word call PRACTICAL ????
hehe @_#
terus dia tampar aku
pening pening kepala ku berpusing2 sebentar
hahahahaha *kuatnya huhu*
i just left her behind and walk straight
no regret i guess~
and she said loudly to me--->"damn u bitch!!!!"
woiii aku bukan BITCH la aku kasanova je ^_^

*iswadi idris sila hentikan merepek*
*pitam*
*terus mandi wajib*

ok2 cerita bersambung

hari ni aku jumpa seseorang
nama dia KELEMAHAN
korang pernah jumpa dia tak?
ala korang selalu nampak dia lepak ngan kawan2 korang je kan?
tapi pernah x nampak dia lepak ngan korang?
dia ada sebenarnya ngan kita
tapi kita selalu sisihkan dia
kesian dowh~ xbaik mcm tu
KELEMAHAN tu baik orangnya
jujur dan sempurna
kalau xde dia mana ada KELEBIHAN
kan?kan?

errrr.....siaran tergendala

*mak aku call,cau lu*

6 comments:

deus X machina said...

patutnya lepas die tampar ko
ko trus wat praktikal kat die
erk888

cikmemy said...

woaahh..mencabar tol post2 dia skrg.hhehe..

Unknown said...

ko xbelasah dia ke??

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

deus-haha ko nk mampos,kang jd kes rogol lak haha

cik memy-hahaha mencabar?

o-haha dia pompuan kot,dayus r kalu ak pukul haha

Anonymous said...

haih.. lelaki2~~~

kem salam mak kau.

hahah

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

hani-haha nape dengan lelaki?ok2 mak ak mesti epi ni bakal menantu kim salam haha