Wednesday, January 6, 2010

HIDUP SEMAKIN SUKAR

ketika ini badan sangat letih dan penat
banyak perkara yang harus diselesaikan dalam satu masa
bagaimana?
aku yang memilih jalan sebegini
jadi aku akan teruskan
sehingga aku rebah di sana
hari ini sangat menggembirakan
tiada apa yang mahu dibanggakan
tapi entah kenapa hati ini terhibur dengan suasana hari ini
nyaman tenang dan sejuk
disirami nyanyian hujan membasahi bumi
sungguh mengasyikkan
dan hari ini juga aku telah ponteng pertama kali
untuk sem ini
dan aku juga telah berjaya meyakinkan classmate lelaki aku
untuk meninggalkan kelas tutor dan balik
haha perasaan jahat yang berguna bagi ku rasanya
kan indah kalau dunia ini
tiada kesalahan
tapi bagaimana kau dan aku akan belajar?
belajar dari kesilapan
esok hari akan datang dan pergi
aku teruja melihat dia
aku takut dia hilang
sebab dia mengingatkan aku kepada
arwah sepupu ku
mereka sama
derita yang dilalui
jalan yang ditempuhi
semoga kamu dan aku dan mereka akan selamat
really hard to be as what u r today dear my friend~
aku tabik ko ~
untuk kuat semangat itu penting




7 comments:

Luna said...

kenapa gamba yang last tu nampak macam aku berkelakuan lucah?

ps: rilek la, practice 3 kali seminggu je kot. hahaha

aYuNi said...

1st time ponteng kelas tuk sem ni?? owh yeah.. gigih je kan nak pnteg kelas ?? :P hehe~

kesalahan yang dilakukan tuk kekuatan yg akan datang... :) renung2kan la dan selamat beramal :P

misz benida said...

ko pntg cls wei??tuk sem ni,2x kot aku ponteng..ahahaha

Scarred Soul said...

Reno bila lean kat JJ was like saying,

'Hey there, look! I can lean on a cute kakak here. You ada?!'

(ayat seorang kakak yg kecewa telah di-vote pangkah oleh Reno)

(@_@)

cikmemy said...

siapa DIA?
DIA sakit pe?

Prof Ir Dr. Takamine Kiyomaro said...

luna-lucah?haha sila jelaskan bagaimana kelucahan itu wujud haha

ayu-gigih sangat haha

benida-haha ko ni,ni wat aku tercabar ni haha

timah-haha perlu la kan haha

cik memy-friend of mine huhu

~0~ said...

menda ape tue dalam gambar???