Wednesday, January 20, 2010

aku minum PEPSI baru cool,kau minum YEOS je?huh

*sigh nak download pic pepsi tapi laptop wat hal*

hye semua,oopps ada org ke?dah kul 2am ni
confirm semua tertonggeng tidur
esok(today) hari 'malang' aku
sila lihat

8am-11.30am:lab session exp no 4
11.30am-1.30pm:intro 4 econs(submission of assignment)
*sepatah haram aku tak wat
2.00pm:quiz math 3
3.30pm:mid term exam cell and molecular biology
5.00pm:gigih packing barang esok nak balik
8.00pm:class family management & parenting
*class bosan sik kahwin je topik nya*

argghhhhhhhhhhh TEKANAN

*alamak dah lama xmsg cik pipi

sorry dear,i bz cikit
sempat jumpa u kat fb je kan?
huhu miss u so much
^_^ love #_#

sweet x?*pitam

demam aku semakin serius huh shit
astagha xbaik wady

alamak dah kul 2am

bye semua mahu tidur

*teringat discussion tadi,sangat lucah

sperm dan ovum---->menghairahkan kami?haha

2 comments:

Luna said...

lah. kau demam ke.

aku minum yeos gak, tapi tetap lagi kewl dan rawk berbanding kau. aku bukannya nak riak, tapi nak wat cane kan, it's in my vein.

hahaha! :p

get well soon

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

haha ye ke ko kewl lg?aku se x pun haha,nway thx