Saturday, March 27, 2010

kalau rasa gembira kita tepuk bontot

haha tu dia tajuk nak lucah je kan~
sape suoh lu pikir lucah bhai
gua cakap betul
kalau rasa gembira kita tepuk la bontot kuali
*terus gua kena belasah ngan mak gua*
tu lah akibatnya bila study bertubi-tubi
tatkala musim exam ni
fever dowh fever
gila kerek ayat nak fever je shial~
paper exam gua pagi ahad ni
sekarang gua ngah pulun~
sambil makan burger ayam cheese special
dengar lagu "bo peep bo peep" by t-ara
sambil tenung wajah tiffany snsd awek gua tu
aishh masyuk shial~
dah r sejuk2 ni
gua cau lu~

15 comments:

hans said...

kalau rasa gembira xpayah tepuk pun xapa

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

haha kan betul tu,tapi aku nak tepuk juga haha

pawaka19 said...

apa ko merepek ni

mR.sYaH said...

tepuk mana2 pun boleh.. asal bahagia..

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

pawaka-haha biasalah beb stress la katakan

syah-haha ya betul tu beb

misz benida said...

dh xyah nk fever2..jom lpak kLCC..haha...nk msuk jamban rm2 tu..

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

haha jom2 aku baru mimpi semalam masuk sana dowh haha

misz benida said...

bngong..sp mimpi sgla lagi...hmmm,nk mkn pe ek???lgi sdap kalo ko blnje..haha

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

haha jom ak blanja makan burger arnab,nak?

misz benida said...

burger arnab???xnk la,nk burger queen..haha

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

haha tu burger queen la dowh,burger king kat klcc pun ada

Wawan Saini said...

aku tepuk muka ko je leh?

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

haha berani ko dak kecik haha

misz benida said...

tempoyak ade x kt KLCC??haha

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

eh mestilah ada dowh,sedap beb ak pernah makan ri tu,masak lomak pun ado