Monday, March 29, 2010

CONTEST : Apa Saya Nak Buat Kalau Diberi RM100..



sila klik duit ni kalau nak joint

apa gua akan buat kalau gua dapat seratus ni?

nak tahu?
serius?
x nyesal?
ape lu ingat cita snow white ke hape ha?
haha
ok2 jom baca plan gua kalau gua dapat seratus dari contest ni
contest dari LELAKI INI

sekarang ni gua ngah exam final,7apr gua cau balik penang
26apr baru start short sem
haa mmg kena sngat la contest ni sbb ngam ngan date gua
haha
al maklum la short sem gua xd ptptn
fully mak bapak gua tanggung
kalau tak gua gantung diri je la
haha
*maaf gua excited lebih,ok2 jom baca plan gua*

kalau gua dapat seratus,apa gua nak wat?ini gua nak wat:

1) start je sem 26 apr besday awek gua cik pipi,so gua kena beli adiah beb.gua syg dia beb,haha,so utk itu gua kena belanja;

tambang bus: rm 2 (pergi balik)
tambang lrt: rm 4.80 (pergi balik)
tambang monorail: rm 3.20 (pergi balik)
*gombak ke time square*

air mineral sebotol (penat jalan) : rm 2
choki-choki: rm 1(gua beli yg paket nya)
bayar tandas: rm 0.20

lunch: rm 15 (mcd)
hadiah awek gua: rahsia = rm 30
*harga xpenting janji gua ikhlas*

total = rm 58.20

2) pas tu gua dah janji ngan member gua nazree n topek nk g karok kat redbox;

tambang: xyah gua nek keta topek
bayar duit minyak je kot : rm5
karok : rm22 sekali makan sedap beb
nyanyi lah sampai muntah makanan ko makan tu haha

total: rm 27

3) baru rm 85.20 beb,gua ada balance rm14.80 lagi,pe gua nak wat?haa baru gua ingat gua ada hutang member kelas gua,so gua nak bayar hutang2 ni,gua xmo tergantung nanti bila gua mati haha;

duit photostat nota cell*sebab gua tertido di bilik* dgn nana: rm 1.20
utang makan dekat kafe mummy ngan krul *gua malas bawak dompet t dak2 ni pau,so gua pau diaowang lu haha* : rm 3.50
upah zati sebab photostat kan assignment dia utk gua tiru : rm 3.50 *satu set lunch,hampeh tol haha*
ganti pen anas sebab gua patahkan sebab stress jawab kuiz ari tu: rm 1.20

total: rm 9.40

4) haa lagi rm 5.4o gua nak ;

gua nak topup rm5: nak call mak gua n MAKwe gua
*banyak tol mak gua*
haha

lagi 40 sen?

gua nak simpan dalam tabung wat duit syiling basuh baju
dah bertimbun dah ha baju tu xbasuh2
haha



so total: rm 100


gua berjaya !!!! haha
so pengadil
sila judge gua tunggu
haha

-the end-







8 comments:

hans said...

hahaha

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

nape lu gelak bhai?

Nekmo said...

hehehe..lengkap tuh..

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

ha?pe yg lengkap?btw thx dtg komen haha

zaCk zaYana -O.O- said...

mcm tertarek nak join jugak~~ wakaka~

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

joint la z,senang je

Lelaki Ini said...

lu manager tandas KLCC dah kaya pe, tandas mahal woo.. ;D

tQ for joining & good luck.. ;p

Unknown said...

Hello Blogger!
Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)