Wednesday, February 3, 2010

saya ciut,sekian

saya benci tengok muka awak
awak lagi benci tengok muka saya
ada saya kisah?

saya jalan kenkang
dan apa masalahnya dengan awak?
seluar awak koyak ke?
or mata awak rabak?

argghhh~
pesimis

aku makan di gerai
kau makan di starbuck
so?
salah ke?

aku xfaham
dan aku xnak faham

aku mahu pergi
tapi masa belum sampai

aku malu

sebab aku lemah

tapi kau kuat ke?

7 comments:

Luna said...

layan je la.. kalo ko tak puji diri senirik, tak de la plak org nak puji kan...

aYuNi said...

hahaha..dats rite bebeh... orang lain xkan puas ati dgn diri kita.. dan kita pun cam 2.. so, be cool sahaja.. okei?? lantak p la kat depa na.. :)

Prof Ir Dr. Takamine Kiyomaro said...

q-haha siot je
ayu-betul tu ayu,sy setuju haha

violetless said...

aku rasa aku nah terserempak ngan ko la wadi..ko tak pasan aku ke?heee...

lama gila aku tak singgah sini..heee

Prof Ir Dr. Takamine Kiyomaro said...

ha serius ko pernah?xpun huhu nape xtego?

haha ko mmg bkn nak kasi meriah sikit blog ni huhu

cikmemy said...

buat bazir duit jek minum kat starbucks.aku lau org belanje baru pi.huhu

Prof Ir Dr. Takamine Kiyomaro said...

tau xpe hehe