Saturday, February 13, 2010

kalau saya tahu,saya tak akan tanya

kampus mulai sunyi
ramai yang sudah pulang ke desa halaman
maklum la cuti tahun baru cina
1 malaysia?
or 1 kesempatan,cuti kan sapa x nak?
tapi aku?
aku xbalik aku masih di kampus
kenapa?
sebab aku pun tidak tahu sebabnya.....
untuk berseorang di kampus yang luas amatlah bosan
dan perasaan itu membunuhku
lantas aku "gila"
selamatkan aku

eee bab** la wifi uia ni
masa cuti ni nak wat hal
nak repair tu la repair ni la
dah tu nak suoh aku mati kebosanan kat sini ha?

aku mahu terbang lagi
tapi aku mahu bersama kamu
jom terbang?jangan tinggalkan aku hanya dengan sayapmu
aku mahu kamu terbang
terbang bersamaku.......

4 comments:

LORD ZARA 札拉 said...

tumpang ikut terbang.

tapi aku benci fikir bila mahu tumbuh sayap sendiri~

=[

Prof Ir Dr. Takamine Kiyomaro said...

haha ko dah amik hormon utk sayap tu x?

hans said...

hahahhaha
sonoknya cuti

Prof Ir Dr. Takamine Kiyomaro said...

sonokkkkkkkkkk la sangat hukhuk