Tuesday, January 12, 2010

mereka kata saya KACAK tapi saya HENSEM ja ^_^

hari ini aku mulakan hari aku dengan kelas tepat jam 2pm
tapi sebelum itu aku singgah di kafe econs untuk makan
seperti biasa ada emy,puya,nad,kak ikin di situ
owh anis juga disitu x lupa juga shikin
makan seperti sebuah keluarga
sangat kecoh dan riuh
sesekali hati berkata kenapa kita bukan sekeluarga
tapi kenyataan berbisik
ini lah takdir
kekuasaan ALLAH itu amat mengkagumkan bukan?
untuk hidup bersama hanya dengan mereka
mereka yang DIA pilih untuk hidup ini
*hati tersenyum kecil*
selepas makan aku terus menuju ke kelas
dalam perjalanan aku singgah di masjid untuk solat
rumah ALLAH itu sungguh menenangkan
tatkala badai menimpa juga ketika gembira bertandang
aku selalu ke situ untuk meneutralkan diri ku
*ketawa lagi kerana mungkin ada yg kata aku hipokrit*
tapi aku SEDAR siapa TUHAN aku
hari ini semakin penat
dan esok dan seterusnya juga akan penat
tapi aku faham dan harus tabah
jalan ku masih jauh
dan dia sedang berlawan bertarung dengan segalanya
aku doakan jalanmu dipermudahkan
dalam hidup semua jalan itu serong tapi adakah kau stabil?
stabil dengan keserongan itu?
atau telah lama kau jatuh?
entahlah aku pun tak faham
tapi aku yakin
selagi ada DIA
kenapa aku harus takut ditinggalkan kamu?
sebab aku xperlukan kamu
jujur aku katakan
selama ini aku bersendirian
ya bersendirian untuk mengenal hidup ini

5 comments:

deus X machina said...

cait!
sikit pun xda kaitan dgn tajuk
hahahah


erk888.blogspot.com
dizisgude.blogspot.com

chokio_nia said...

ko ditinggalkan kape???meh jumpe aku..aku berazam jd org yg ditinggalkan ne..

Lemangcute Comel Yang Dilindungi said...

hehe.. kacak ker..hansem ker... yang penting..hati mau baekkkkk punyaaa...

Luna said...

kesian kau selalu kena tipu..
*geleng2 kepala*

hahaha!

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

deus-haha ko lg ar siap letak link kat comment aku...motif?haha

nia-eh pe mksud ko?ko dh break ngan bf ko ke?ish2 haha

lemang-betul2 sy disini baik2 aja haha

luna-haha ko ni,kang aku rogol baru tau,haha hehe