Friday, July 17, 2009

-ApA dAh jADi NgAn SeMuA oRaNG ?-


salam
ak baru ja pas nengok cita nur kasih kat tv3 tu
kelakar lak
bukan pe cita tu kan berlakon kat uia
so bila budak uia nengok ramai2 kat bilik tv ni
masing2 mngutuk gelagat pelakon2 yg tak menjiwai perangai dak uia yg betul
hahahahahaha
yg tak bleh belah nengok diaowang pakai kad matrik
dah la sepattern ntah pahape g
ktowang pun xpakai tergantung2 mcm tu ok
budget sangat korang
hehehehe
owh ya today ak chit chat ngan 2 org kwn ak masa ak keja kat cameron lu
huhuhuhu
cita nya masih sama
manusia yg x berhati perut dan munafik bg ku
masih bermaharajalela
bila lah keadilan akn dtg?
ntahlah....i just hope they akn sabar la
but
bila pikir balik
kadang2 kan ak benci sangat ngan org yg suka naik lif tekan sendiri
i mean org yg suka angkat bakul sendiri la
hmmmm

2 comments:

aYuNi said...

nape wady xberlakon skali kat cite tuh??? :P
tp mmg cntek la uia tuh ;).

manusia neh mcm2..dlm hidup ni mst akan skiti ati org len walo sekali..
jadi terpaksa akur dgn nya..haha~

TeNgKu JoHaRi said...

hahaha cantik la sangat uia ni...huhuhu...buruk ja...ngeh