Saturday, May 23, 2009

~SeJuK CaMeRoN PaRt 22~

salam
today ak bangun at 8am
bcoz kamal ajak mkn roti canai
katanya lama x mkn roti canai di waktu pagi
hahahahahahaha
and then odw balik
timbul lak idea nk g jejalan kat atas
and bus lak cam tau2 ja kitaowang nk g jejalan
ada ja dia kat stesen bus tu
huhuhuhu hahahahaha
rm 2.50 one way !!!!
sampailah kami di Kea Farm
tempat membeli membelah
ingat lagi adik tu kat aku
adik tu org asli,dia berniaga kat cini
hehehehehe skandal
xd la gurau ja , macam biasa la
kami dah berjanji utk berurus niaga mggu depan
dia nk bg murah kat aku strawberry
ngeh2x ngeh2x
sambil tunggu bus
kami pun jalan la kat depan sikit
atas drpd equatorial hotel tu
cantik permandangannya

and terjumpa pak cik ni
dia jual tongkat semambu
yg kononnya leh halau hantu mcm cita p ramlee
betul ke???
kalu tengok pic ni nampak dia pegang akar2 kan?
tu la tongkat ali
hohoho
kecian dia berjalan kaki mencari rezeki

~sesungguhnya Allah itu ada rencana nya pada kita~

5 comments:

Arra JaSmY said...

Yeah..pas nih ko wajib bawak alik strawberry utk aku..hoho..ahaks.=p

aYuNi said...

saya nak strawberi cokelat ye..!(:

sesungguhnya rezeki e2 akan dtg kepada kite dengan usaha yang dilakukan..
semoga allah sntiasa melimpahkan hambaNYA dengan rezeki yg halal.. (:
selamaty mencari rezeki nye mR waDy..

TeNgKu JoHaRi said...

to arra:tengok la nanti arra

to ayuni:hahahaha strawberry cokelat????tq ayuni for the dua....amin

--{♥Mahirah Abd♥}-- said...

wa... Cameron..
tunggu keMunculan aku diSana ye...
ahakkksss

TeNgKu JoHaRi said...

hahahaha
ok2
ak tunggu